مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-06سياسي

 سامانه ارتباط مردم البرز با رییس جمهور راه اندازی شد/شماره 111 بدون کد


نماینده عالی دولت در استان البرز با اعلام آماده شدن این استان برای میزبانی از رییس جمهور، گفت: جمعه 17 آذرماه رییس جمهور و هیات دولت در استان البرز حضور می یابند.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز با اعلام آماده شدن این استان برای میزبانی از رییس جمهور، گفت: جمعه 17 آذرماه رییس جمهور و هیات دولت در استان البرز حضور می یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی روز چهارشنبه 15 آذرماه 1402 در آیین آغاز به کار ستاد پاسخگویی سامانه سامد ویژه سفر دوم رییس جمهور به استان البرز، ضمن دعوت مردم برای حضور پرشور در میزبانی از رییس جمهور و هیات دولت، افزود: اکنون میزهای خدمت 31 اداره کل با حضور نمایندگان ویژه وزراء درسطح استان البرز فعال شده و آماده پاسخگویی به مردم به صورت حضوری شده اند.

وی تاکید کرد: این میزهای خدمت از امروز چهارشنبه 15 آذرماه تا جمعه 17 آذر ماه ازساعت هشت صبح تا 18 در ادارات مربوطه پذیرای مردم هستند.

استاندار البرز یادآورشد: همچنین ستاد سامانه سامد 111 دولت به منظور ارایه خدمات الکترونیکی به متقاضیان فعال شده و این ستاد نیز از امروز چهارشنبه 15آذر ماه تا جمعه 17 آذرماه از ساعت هفت و نیم صبح لغایت 21 (به صورت تماس برخط 111) درخدمت مردم شریف استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 سامانه ارتباط مردم البرز با رییس جمهور راه اندازی شد/شماره 111 بدون کد

 سامانه ارتباط مردم البرز با رییس جمهور راه اندازی شد/شماره 111 بدون کد